دفتر ترجمه 545 تهران

ترجمه آلمانی در دفتر ترجمه 545 تهران

گروه OAS بعد از نزدیک به 2 دهه فعالیت تخصصی، از سال 1395 مرکز ترجمه رسمی چند زبانه خود را با عنوان “دارلترجمه رسمی آتیه” در غرب تهران و با هدف ارائه کلیه خدمات ترجمه رسمی و غیر رسمی تاسیس نموده است.
«احترام به مشتری» ، «کیفیت خدمات» و «تبعیت از قوانین رسمی» سه اصل اولیه است که گروه OAS از روز نخست تلاش نموده تا به آنها پایبند باشد و با حفظ این اصول، همواره کیفیت خدمات خود را با بهره گیری از تکنولوژی روز بهبود بخشد.

آلمان کشوری مدرن در قلب اروپا است و دارای تاریخچه ای پراهمیت می‌باشد. . آلمان یک کشور فدرال و پایتخت آن برلین است.پرجمعیت ترین کشور در اتحادیه اروپا می باشد که در آن 83.1 میلیون نفر زندگی می‌کنند

کشور آلمان به دلیل شرایط اقتصادی بسیار مطلوب است و از طرف دیگر جمعیت غالب مرفه یا سالخورده، نیاز زیادی به نیروی کار و به طور کلی نیروی انسانی دارد و هر ساله نیروی مورد نیاز خود را از میان مهاجرین متخصص یا واجد شرایط سراسر دنیا تأمین می‌کند.اقتصاد آلمان، درمیان کشورهای جهان رتبه چهارم بزرگترین اقتصاد جهان و درمیان کشور‌های اروپایی رتبه نخست بزرگترین اقتصاد اروپا را دارد

. همسایه های غربی آلمان، فرانسه، هلند، لوکزامبورگ و بلژیک هستند و از جنوب با اتریش و سوئیس همسایه است و همسایه های شرقی آلمان نیز لهستان و جمهوری چک هستند.

بالاترین میزان حضور اتباع خارجی در ایالت‌های هسن، هامبورگ، برلین و بادن-وورتمبرگ است. در ایالت ‌های جدید، اتباع خارجی کمتر از ۲ درصد جمعیت را تشکیل می‌دهند. حدود ۱۹٪ جمعیت آلمان را مهاجرین تشکیل می دهند. بالاترین میزان مهاجران را هامبورگ به خود اختصاص داده ‌است. جمعیت مهاجران این ایالت به نسبت کل جمعیت حدود ۳۰٪ است. جامعه مهاجر آلمان را ۸٫۲ ٪ قزاق‌ها، ۱۳٫۱٪ لهستانی‌ها، ۱۷٫۹٪ ترک تباران، ۸٫۷ ٪ روس‌ها و ۵٫۳٪ ایتالیایی ها تشکیل می دهند.