دفتر ترجمه 545 تهران

ترجمه زبان فرانسه در دفترترجمه 545

گروه OAS بعد از نزدیک به 2 دهه فعالیت تخصصی، از سال 1395 مرکز ترجمه رسمی چند زبانه خود را با عنوان “دارلترجمه رسمی آتیه” در غرب تهران و با هدف ارائه کلیه خدمات ترجمه رسمی و غیر رسمی تاسیس نموده است.
«احترام به مشتری» ، «کیفیت خدمات» و «تبعیت از قوانین رسمی» سه اصل اولیه است که گروه OAS از روز نخست تلاش نموده تا به آنها پایبند باشد و با حفظ این اصول، همواره کیفیت خدمات خود را با بهره گیری از تکنولوژی روز بهبود بخشد.

درباره زبان رسمی فرانسه

زبان فرانسه بصورت رسمی در 29 کشور عضو سازمان ملل گویش می‌گردد. از این میان 12 کشور بصورت تک زبانه و 17 کشور دیگر به عنوان زبان دوم از آن استفاده می‌کنند. قاره آفریقا در این زمینه از قاره اروپا پیشی گرفته است و بنابر آمار ارائه شده 11 درصد از جمعیت فرانسه‌زبان جهان، در این قاره زندگی می‌کنند.
زبان فرانسه، زبان رسمی اتحادیه آفریقا به شمار می­‌آید. همچنین در اتحادیه اروپا، به لحاظ استفاده آن به عنوان زبان مادری، از رتبه دوم برخوردار است. کشورهایی که در این قاره به زبان فرانسه صحبت می­‌کنند، عبارتند از: فرانسه، بلژیک، سوئیس، لوکزامبورگ، موناکو
بنا بر اطلاعات اخذ شده، در کشور آمریکا بیش از 6 میلیون نفر از زبان فرانسه استفاده می‌کنند. نکته دیگر اینکه کشور الجزایر با اینکه عضو OIF (سازمان بین المللی جمعیت فرانسه زبان) نیست اما دومین کشور فرانسه زبان از لحاظ جمعیت در جهان محسوب می­‌شود. از کشورهای دیگری که به زبان فرانسه صحبت می­‌کنند، می‌توان به کانادا، هائیتی و وانواتو اشاره کرد. بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به کشور کانادا و ایالت های خاصی مانند کبک را دارند، موظف هستند زبان فرانسه را تا سطوح بالا یاد بگیرند تا بتوانند به تحصیل یا زندگی در کانادا بپردازند.